Patobulintas „Eurovizijos” logotipas
Nenumaldomai artėjant šešiasdešimtajam „Eurovizijos” jubiliejui, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) pristatė patobulintą konkurso logotipą. Tai pirmasis simbolio atnaujinimas po to, kai jis buvo pristatytas 2004 metais.
Logotipo atnaujinimo darbai, patvirtinus naująją koncepciją, buvo patikėti dizaineriui Cornelis Jacobs ir jo „Cityzen Agency” komandai.
Konkurso prižiūrėtojas ir projekto koordinatorius Sietse Bakker eurovision.tv puslapiui aiškino, jog komanda, pradėjusi logotipo atnaujinimo darbus, įžvelgė dabartinio logotipo stipriąsias ir silpnąsias vietas. Dar pačioje pradžioje dizaineriams buvo aišku, kad tai bus evoliucija, o ne revoliucija, reprezentuojanti konkurso kitimą per visą praėjusį dešimtmetį.
Pasikeitęs logotipas jau dabar yra matomas „Eurovizijos” internetiniame puslapyje ir kitose žiniasklaidos priemonėse, o 2015 metų konkurse pirmą kartą bus panaudotas kaip naujas simbolis. Netrukus nacionalinis Austrijos transliuotojas ORF pradės dirbti su konkurso grafiniu dizainu.