„Eurodienos verdiktas 2025“: skandalingoji Malta
Šalis: Malta;
Pasirodymo data: gegužės 15 d., antras pusfinalis;
Pasirodymo numeris: 9;
Atlikėja: Miriana Conte;
Daina: „Serving“;
Kūrinio autorė: Benjamin Schmid, Miriana Conte, Muxu, Sarah Evelyn Fullerton.
Apie atlikėją:
Įvertinkite pokyčius: pristatyta atnaujinta Maltos daina „Serving“

Justas:
„Serving“ yra turbūt vienas įsimintiniausių kūrinių šių metų konkurso programoje. Neabejoju, jog šią dainą „Euroklubuose“ girdėsime dar mažiausiai keletą metų į priekį. Ši daina yra puikus pavyzdys, kaip paprasta idėja gali pavirsti sėkmingu konceptu scenoje.
Suprantu nepasitenkinimą reiškiančius šios dainos heiterius, tačiau su šiuo „trashy“ žanru teks susigyventi „Eurovizijoje“ taip pat, kaip susigyvenome ir su vadinamaisiais „joke acts“. Be to, pats pasirodymo išpildymas puikiai atitinka dainos skambesį, tad argumentai apie nekokybišką vizualinį pateikimą šiam žanrui negalioja.
Sveikinu Maltą su dar vienu puikiu pasirinkimu ir linkiu šiek tiek didesnės sėkmės rezultatų prasme nei pastaraisiais metais. 8/10
Austėja:
Visiškai nekokybiškai parašyta ir suprodiusuota, vidutiniškai atlikta ir pigiai pateikta daina. Būna geros pop dainos ir būna… na, tokios kaip „Serving“. Ir suprantu, kad nėra blogai turėti „Eurovizijoje“ vieną kitą ir nekokybišką dainą, kuri vis dėlto kabintų ir būtų laikoma „guilty pleasure“, bet aš nesuprantu net ir tokio jos vertinimo, man ji visiškai „nesiklauso“.
Manau, kad daina nemažą dalį žmonių labiausiai papirko dėl to vieno garsaus žodžių žaismo, kuris galiausiai buvo uždraustas. Tačiau jeigu reikia kelti tokį ažiotažą dėl to vieno žodžio ir neva tai stipriai paveikia Maltos šansus, ko tuomet yra verta ši daina? Jei daina tokia gera, tas vienas žodis tikrai jai nesutrukdys.
Tiesa, „Eurovizijos“ gerbėjams ši daina patinka, ir tai ypač man atsiskleidė Amsterdamo vakarėlyje, kur salės reakcija į Maltą buvo turbūt viena iš dviejų ar trijų geriausių. Matyt, ši daina kažką turi, tik aš to visiškai nesuprantu. 1/10
Justas:
O Jezau Marija, atsipalaiduokit. Tai tiesiog labai vidutiniška, bet smagi daina, kurią pervertinantys fanai verčia jos nekęsti, bet per daug jos nekenčiantys verčia ją ginti.
Būtent tai padaryti čia ir atėjau. Didžiausia dainos stiprybė – kablys. Ji dažnai skamba galvoje, nori to, ar nenori. Miriana turi nemažą vokalinį potencialą, bet bent jau atrankos finale jo neišnaudojo. Pasirodymo momentas su kamuoliais man yra nuoširdžiai juokingas ir sukuria puikų „momentą“.
Tačiau iš esmės tai vis dar yra paprasta, niekuo per daug neišsiskirianti pop divos daina, kokių kasmet būna daugybė (pvz. pernai Sakartvelas, Kipras, Liuksemburgas, Malta). Natūralu ir įprasta, kad tokios stilistikos dainą dalis fanų LABAI stipriai pervertina, nes tokios dainos yra tiesiog „Eurovizijos“ esencija. 6/10
Emilis:
Tragiška paraiška visomis prasmėmis. Pradedant tuo, kad pati daina iš savęs yra visiškai neįdomi, pigi ir nekokybiška, baigiant sukeltu ažiotažu dėl pavadinimo keitimo, kuris, mano nuomone, buvo pelnytas prašymas iš EBU. Atlikėja tvirtino, kad žodis Kant yra maltiečių kalbos žodis, apibūdinantis dainavimą, tačiau aiškiai buvo matoma kitokia intencija, kitaip šis žodis nebūtų vienintelis maltietiškas žodis visiškai anglų kalba atliekamoje dainoje. Labai erzina ir aukos vaidmuo šioje situacijoje aiškinant, kad yra ribojamas gimtosios kalbos vartojimas ir metant kaltinimus britų nacionaliniam transliuotojui (kuris, kaip manoma, ir pateikė EBU prašymą pakeisti dainos pavadinimą) 2/10
Tautvydas 5/10
Arnoldas 7/10
Rytis 7/10
Beatričė 6/10
Amandas 8/10
Gabrielius 8/10
Tomas 9/10
Bendras balas 6.1/10
Įvertinkite dainą ir Jūs:
Eik į „Lemon Gym” ir ten šokinėk ant kamuolių
Kaip daina taip ir pasirodymas visiškas brainrot ;D Daug blogiau tai nei kokia Estija šiemet.