EBU ir asmeninio archyvo nuotr.
AnonsaiEurožvaigždėsFanaiGyvenimas po EurovizijosInterviu

Interviu su Alesia Michelle: ko Lietuvai trūksta Eurovizijoje?

Vasaros pradžioje „Eurodiena.lt“ reporteris Rytis turėjo galimybę susitikti ir pakalbėti apie Eurovizijąsu žymia šio konkurso blogere Alesia Michelle. Interviu metu, Alesia kalba apie šių metų konkursą, Lietuvos atstovo Silvester Belt finalinį rezultatą ir atskleidžia, ko reikia tobulam „euroviziniam“ pasirodymui.

– Ar galėtum trumpai pasidalinti savo įspūdžiais kalbant apie šių metų konkurso rezultatus?

Vis dar esu už žiuri nebalsavimą pusfinaliuose, nes tikrai manau, kad visos pusfinaliuose pasirodžiusios dainos buvo puikios. Nemanau, kad šiais metais buvo daug netikėtumų ar dainų, kurios nenusipelnė savo finalinių rezultatų. Visada laukiu kol būsiu nustebinta rezultatais ir, deja, šiais metais to nesulaukiau…

– Kalbant apie Lietuvos rezultatus, dauguma lietuvių tikėjosi kitokio, pozityvesnio finalinio rezultato. Ką manai apie tai, kaip užsienietė?

Manau, kad Lietuvos pasirodymas šiais metais buvo labai geras, profesionalus. Galbūt, kas galėjo sutrukdyti pasiekti aukštesnių rezultatų – tiesioginė konkurencija, nes buvo per daug tokių pačių dainų pačiame konkurse.

Kaip manai, kokius aspektus reikia išpildyti norint surengti gerą „eurovizinį“ pasirodymą?

Pirmiausia, reikia įsitikinti, kad idėją galima būtų įgyvendinti. Keli dalykai, kurie gali padėti: ,,vokalinio momento” turėjimas, žiūrovo dėmesio pagavimas, ,,prilipimas” – kažkas, ko negalima atsikratyti, nes vis seka paskui. Ir tada yra tas ,,Je ne Sais quoi” – kažkas neapibūdinamo, kas leidžia
atlikėjui išsiskirti tarp kitų. Taip pat, manau, kad šioks toks mados sekimas tikrai pagelbėja, tačiau tai nėra viskas, nes mes tiksliai nežinome, kas bus madinga kitą gegužę… Taigi, manau, tikrai yra keli aspektai, kurių laikantis, pasirodymas gali tapti geresnis nei kitų atlikėjų.

– Galbūt dainai ,,Luktelk“ ir trūko to ,,vokalinio momento“ komisijos balams gauti?

Jei to nėra dainoje, galbūt galima dar kažką inovatyvaus parodyti scenoje? Komisijoms reikia ne tik gero vokalo, bet ir šiek tiek šou ir dėl to gali nesuteikti aukšto balo tiems atlikėjams, kurie to neparodo.

– Tad, ar manai, kad biudžetas geram pasirodymui yra būtinas?

Tikrai galvoju, kad biudžetas gali padėti, tačiau tai tikrai nėra viskas, į ką reikia atkreipti dėmesį. Juk, pavyzdžiui, Norvegija, Suomija ir Austrija – visos turėjo biudžetą pasirodymui, bet jos tiesiog neišpildė kitų reikalavimų. Austrija mums nepateikė stipraus vokalo, Norvegija buvo galbūt per ,,keista“ komisijai ir Suomija paprasčiausiai neturėjo geros dainos kompozicijos…

– Kokia, tavo manymu, didžiausia Lietuvos silpnybė konkurse?

Nemeluosiu, bet nesu Lietuvos nacionalinės atrankos formato mėgėja. Manau, kas kenkia Lietuvai yra tai, kad ji yra per ilga. Tai vyko ir anksčiau – vietoje gero pasirinkimo, kuris taip pat yra ir įsimintinas, atlikėjams yra leidžiama pakeisti rūbus, dainą, netgi ,,kabliuką“ į tokį, su kuriuo daina tikrai tampa geriausia, kokia tik gali būti. „Eurovizijoje“ svarbiausi yra pirmieji įspūdžai, daina turi sužavėti po pirmo paklausymo.

– Kokiais patarimais pasidalintum su lietuviška delegacija kitiems metams?

Pirmas dalykas, ką pasakysiu – kodėl gi nesurengus nacionalinės atrankos, kur žiūrovai išrinktų finalinį ketvertą? Tą atlikus, žiūrėtume kaip konkursas vyksta kitose atrankose, galbūt reikėtų šiek tiek palaukti ir patobulinti tas paskutines dainas studijoje. Iš to ketverto, atrinkti dainą, kuri turi mažiausiai tiesioginės konkurencijos prieš ateinantį konkursą. Taip pat leiskite Silvestrui būti delegacijoje, kad jis galėtų pakonsultuoti atlikėjus. Manau, kad Silvestras turi nuostabų muzikos stilių ir yra nusipelnęs dar kartą dalyvauti Eurovizijoje, kaip mentorius.

YouTube player
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest

0 komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus