Turinas pasidalino mieste rengto konkurso statistika
2022-ųjų metų konkurso sostinė Turinas pasidalino įdomia ir informatyvia statistika, kokius rezultatus pasiekė rengdami didžiausia muzikos konkursą Europoje.
Per visą gegužės laikotarpį, ypač pagrindinę konkurso savaitę (Gegužės 9-15 dienomis) renginys turėjo teigiamą maždaug šimto milijonų eurų poveikį. Tam įtakos turėjo atvykę turistai, kurių dėka uždirbti 23 milijonai, o likusieji pinigai prilygsta tarptautinei reklamai ir miesto matomumui bei įvaizdžio gerinimui.
Paskaičiuota, kad jei konkursas nebūtų vykęs Turine ir miesto valdžia būtų norėjusi gauti tiek matomumo ir žinomumo, kiek pavyko gauti per „Euroviziją“, būtų reikėję išleisti 66 milijonus eurų. Skaičiuojama, kad, vienokiu ar kitokiu būdu, apie Turiną šiuo laikotarpiu išgirdo maždaug 429 mln. žmonių.
Iš viso net 55 tūkstančiai lankytojų atvyko į Turino miestą vien dėl „Eurovizijos“. Beveik 70% išaugo nakvynių skaičius, prie kurių 40% prisidėjo į miestą atvykę užsieniečiai. Vėliau surengtoje apklausoje paaiškėjo, jog 52% apklaustųjų pirmą kartą lankosi Turine, o 59% atsakė, kad ateityje norėtų aplankyti miestą dar kartą.
Visus devynis koncertus (3 tiesioginės transliacijos ir po dvi generalinės repeticijas kiekvienai jų) pačioje „PalaOlimpico“ arenoje stebėjo 63 tūkstančiai žmonių. „Eurokaimelyje“, vietoje, kurioje visi norintys lauke galėjo stebėti konkurso renginius bei užsiimti kitomis konkurso veiklomis, apsilankė net 220 tūkstančių lankytojų.
Iš jau minėtų 63 tūkstančių arenoje stebėjusiųjų, 25 tūkstančiai buvo atvykę iš kitų šalių. Neskaitant italų, daugiausiai bilietų buvo parduota ispanams, vokiečiams, prancūzams ir Didžiosios Britanijos gyventojams. Renginio publiką daugiausiai sudarė jaunesniųjų kartų atstovai: iš visų lankytojų 75,6 procentai buvo priskirti 18-35 metų amžiaus grupei.
Šią informacija viešai pasidalino Turino prekybos rūmai.