Paskelbtas 2018 metų „Eurovizijos“ logotipas ir šūkis: „Visi į laivą!“
2018 metų „Eurovizijos“ televizija-organizatorė RTP pristatė artėjančio konkurso logotipą ir šūkį – „All Aboard!“ (liet. „Visi į laivą!“).
Didžiulio įkvėpimo apimta RTP komanda paruošė ne vieną ir ne kelis, o net trylika konkurso logotipų. Pagrindinėje grafinėje temoje pavaizduota kriauklė, o likusiuose variantuose matome įvairias jūros gelmių gyvybes. Ši pasirinkta grafinės temos koncepcija pabrėžia įvairovę, pagarbą ir kantrybę. Logotipai bus kūrybiškai apdorojami, naudojami ant reklaminių stendų ir suvenyrų.
„Portugalija ilgai tyrinėjo pasaulį per jūrą. Šiandien Lisabona tampa vis didesniu spalvų, kultūrų ir garsų uostu, kuris kviečia visus į laivą“, – savo pamąstymais pasidalino RTP kūrybos direktorius Gonsalo Madail.
Tuo tarpu „Eurovizijos“ vykdantysis direktorius Jon Ola Sand pareiškė, jog labai džiaugiasi pateikta kūrybine tema, kuri puikiai rezonuoja su Lisabonos istorija ir „Eurovizijos“ vertybėmis: „Vandenynas apjungia mus visus ir jo įvairumas gali įkvėpti kiekvieną transliuotoją, kurio mes nekantriai lauksime ateinančią gegužę Lisabonoje.“
Taip pat paaiškėjo, jog konkurso simbolinių raktų perdavimo ceremonija ir šalių suskirstymas į pusfinalius įvyks 2018 metų sausio 29-ąją. Raudonojo kilimo, o tiksliau, Mėlynojo kilimo ceremonija sukvies delegacijas, gerbėjus ir žurnalistus šalia „MAAT“ šiuolaikinio meno muziejaus gegužės 6-ąją. Pabaigai belieka paminėti, jog pirmieji 2018 metų „Eurovizijos“ bilietai pateks į prekybą jau šio mėnesio gale. Sekite naujienas!