Lietuvos „eurovizinis“ atvirukas bus filmuojamas dviem etapais
Televizijos laidų prodiusavimo ir viešųjų ryšių komanda „Goodmedia“ bus atsakinga už 2017 metų „Eurovizijos“ dalyvių atvirukų paruošimą. Bendra paslaugos kaina įvertinta beveik 80 tūkst. eurų.
Plačiau su „Goodmedia“ darbais galima susipažinti įmonės internetiniame tinklalapyje http://www.goodmedia.tv/. Įdomu, jog pernai „Goodmedia“ ruošė reklaminį Dnepro vaizdo klipą, kuris buvo pristatytas „Miestų kovoje“. Kitus komandos darbų pavyzdžius galite rasti „Youtube“ tinkle.
„Atvirukuose visas dėmesys bus sutelkiamas į atlikėjus. Man atrodo, jog tai puikus būdas papasakoti daugiau apie patį dalyvį, pavaizduoti jo emocijas ir asmenybę prieš jam išeinant į sceną. Taip pat atvirukuose bus galima išvysti miesto vaizdų ir galbūt netgi konkurso užkulisius. Jau netrukus paskelbsime visą informaciją apie pristatomųjų filmukų gamybą“, – ESCKAZ interviu pasakojo „Eurovizijos 2017“ prodiuseris Stuart Barlow.
Atvirukų filmavimą turėtų sudaryti du etapai. Jau nuo kovo 20 dienos „Goodmedia“ dirba su medžiaga, kurią nufilmavo ir atsiuntė kiekvienos šalies dalyvės televizija, o nuo balandžio 28 dienos prasidės antra filmavimų dalis, kuri vyks Kijeve. Atvirukai turės būti paruošti iki gegužės 7 dienos.