Pristatytas 2015 metų „Vaikų Eurovizijos“ šūkis ir logotipas
Šiandien Bulgarijoje įvyko 2015 metų „Vaikų Eurovizijos“ dainų konkurso organizacinio komiteto susirinkimas.
Susitikimas įvyko BNT transliuotojo būstinėje Sofijoje. Organizatoriai aptarė pagrindinius pasiruošimų aspektus ir lapkričio 21 dieną „Arena Armeec“ salėje vyksiančio renginio koncepciją. Daugiausia dėmesio sulaukė BNT pristatytas logotipas, kurį jau patvirtino organizacinis komitetas. BNT generalinė direktorė Viara Ankova apibūdino logotipo idėja: „Dėl savo kūrybiškumo mes esame labai smalsūs ir pradedame tyrinėti mus supantį pasaulį. Savo patirtimi atrandame savo sielą, aistras ir siekius. Mes gyvename technologijų pasaulyje su nuolat besiplečiančiomis galimybėmis.“
Šie žodžiai įkvėpė kūrybinę komandą logotipo sukūrimui, kuris vaizduoja technologinę gėlę, paremtą susprogdintos pienės idėja – tai veiksmas, kurį vaikystėje atliko kiekvienas. „Logotipo kūrėjus taip pat įkvėpė nuostabi Bulgarijos gamta“, – aiškino Viara. „Grafinė tema parodo, jog Bulgarijos jaunimas yra ateities sėklos, garbinančios tradicijas, tyrinėjančios ir atrandančios naują ateitį sau ir mums visiems.“ Logotipą lydi ir šių metų „Vaikų Eurovizijos“ šūkis – #discover (liet. #atrask).
Ką manote apie pristatytą logotipą ir šūkį? Ar šiemet planuojate sekti ir stebėti „Vaikų Eurovizijos“ dainų konkursą?