Pristatytas oficialus 2015 metų „Eurovizijos“ logotipas
Organizatoriai atskleidė 2015 metų „Eurovizijos“ dainų konkurso grafinį dizainą. Logotipą sudaro du elementai – sfera ir banga, simbolizuojanti „Eurovizijos“ dainų konkurso vienijimąsi bei skirtingų tautų ir kultūrų dalyvių ir atlikėjų įvairovę. Grafinio logotipo idėja siekiama parodyti, jog muzika suvienija visą Europą. Šūkiu „Tieskime tiltus“ taip pat akcentuojama Austrijos tolerancija ir atvirumas žmonių skirtumams. Nepaisant to, kokiai kultūrai jie priklauso, kokia kalba bendrauja, tai – tarsi kvietimas susikibti rankomis, pamirštant tarpusavio skirtumus.
„Eurovizijos“ vykdomasis vadovas Jon Ola Sand didžiuojasi dizainerių komandos darbu ir teigia, jog šis logotipas yra galingas, įsimenamas ir jo panaudojimo galimybės yra neribotos.
ORF generalinis direktorius Aleksandras Wrabetz prisipažino, jog jam yra be galo malonu, kad šį šiuolaikinį ir universalų dizainą sukūrė būtent austrai. Jis bus pritaikytas tiek darbininkų uniformoms, tiek plakatams, suvenyrams ir kitai atributikai.
Kaip vertinate oficialų kitų metų „Eurovizijos“ dainų konkurso logotipą? Kviečiame vertinti ir komentuoti:
[starrater tpl=10]