Fanai

„L’amour a la francaise” – biuro versija

Žiniasklaidos dėmesio sulaukė devyniasdešimties „AOL France” darbuotojų pagal šių metų „Eurovizijos” dalyvių „Fatals Picard” dainą susuktas vaizdo klipas. Darbuotojai, kuriuos įmonė planavo atleisti, nufilmavo šį klipą tik kaip pokštą, bet dėl juokingumo ir kokybiškumo jis buvo įvertintas ir už „AOL” ribų. Pagrindinis vaizdo klipo ypatumas slypi tame, kad nuo pačios pirmos sekundės iki galo jis yra nufilmuotas be pertraukos ir montažo.

Vaizdo klipas:

Prenumeruoti
Pranešti apie
guest

1 komentaras
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
bajyte
bajyte
prieš 2024 metus

Vienas is pavyzdziu kai daroma Teatrovizija 🙂 Prancuzai vezdavo labai stiprius atlikejus, bet matyt pernai jiems uzkniso ir issiunte rozini katina….. nu zodziu…. :/

Miroslav
„Eurodienos“ administratorius bei ilgalaikis redaktorius. 2007 metais įkūrė „Eurodienos“ pirmtakę „Eurosavaitę“.