„United By Music“ pasirinktas nuolatiniu „Eurovizijos“ dainų konkurso šūkiu
Šią savaitę „Eurovizijos“ dainų konkursą organizuojanti Europos transliuotojų sąjunga (EBU) kartu su 2024 m. konkurso šeimininke Švedijos televizija SVT pranešė, kad 2023 m. sukurtas šūkis „United By Music“ (liet. Suvienyti muzikos) nuo šiol taps pastoviu didžiausio pasaulyje muzikinio šou devizu. Jis vėl bus naudojamas 2024 m. „Eurovizijos“ dainų konkurse Malmėje ir visuose būsimuose konkursuose.
Kaip rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai, pirmiausia Švedija, po istorinės Loreen pergalės Liverpulyje tapusi kitų metų šeimininke, pasirinko panaudoti „United By Music“ ir Malmės „Eurovizijos“ dainų konkurse. Vėliau EBU su patariamosios grupės (angl. ESC Reference Group) palaiminimu nusprendė šį šūkį palikti visiems ateities renginiams. Šį žingsnį jie grindžia pasaulinės prekės ženklo strategijos tikslais.
„Po daugiau nei 20-ies metų, kai naudojome įvairius šūkius ir artėjant konkurso 70-mečiui, jaučiamės atradę tą, kuris iš tiesų atspindi mūsų prekės ženklą“, – sako „Eurovizijos“ dainų konkurso vyriausiasis prodiuseris Martin Österdahl.
Pasak jo, šis šūkis pabrėžia konkurso vertybes – įtrauktį, lygybę, universalumą ir įvairovės šventę per muziką.
2024 m. „Eurovizijos“ dainų konkursas vyks gegužės 9, 11, 13 dienomis Malmėje, Švedijoje. Kaip teigia EBU, pilnas dalyvausiančių transliuotojų sąrašas ir bilietai į gyvus pasirodymus turėtų pasirodyti jau netrukus.