Veiklos dešimtmetį mininčiam „Eurodienos“ kolektyvui geriausia dovana – skaitytojų dėmesys
2007 metais Lietuvos atstovams dar tik debiutuojant „Vaikų Eurovizijos“ ir „Šokių Eurovizijos“ konkursuose, „Eurovizija“ susidomėjęs Miroslav Voronecki pastebėjo, kad šalyje trūksta žiniasklaidos priemonės, kuri skelbtų naujienas konkurso fanams ir paprastiems žiūrovams. Taip jam gimė idėja įkurti internetinį „Eurovizijos“ naujienų savaitraštį, geriau žinomą kaip „Eurodiena“, ir šiandien švenčiantį 10 metų jubiliejų.
Nepraėjus porai metų nuo veiklos pradžios komandą sudarė 5 prisiekę konkurso gerbėjai, panorę įgyti patirties žurnalistikos, kalbos redagavimo ir kitose srityse. Be jokio atlygio savo laisvalaikį „Eurodienai“ skiriantys redaktoriai rengia jau tradicine tapusią viktoriną konkurso gerbėjams, o keli reporteriai gegužę, kaip ir kasmet, už savo lėšas vyks į „Euroviziją“, kad galėtų pranešti pačias karščiausias naujienas tiesiai iš renginio vietos.
„Lietuvoje susidomėjimas „Eurovizijos“ dainų konkursu neblėsta ir kitaip negu kai kuriose Vakarų Europos šalyse netgi po truputį auga. Pernai „Eurovizijos“ finalo dieną sulaukėme rekordinio lankomumo – 50 tūkst. skaitytojų. Manau, kad jų aktyvumui nemažą įtaką turi ir rezultatai – net 6 iš 8 pastarųjų Lietuvos atstovų pateko į didįjį konkurso finalą. Tai ir palaiko optimistines „Eurovizijos“ fanų nuotaikas“, – svarstė „Eurodienos“ įkūrėjas M. Voronecki.
Šio „Eurovizijos“ konkursų dienoraščio vyriausiasis redaktorius Tautvydas Neliupšis buvo jauniausias prie komandos prisijungęs narys. Nuo 2007 metų „Eurodiena“ gerokai patobulėjo – daugiau bendraujama su nacionalinės atrankos ir pačios „Eurovizijos“ dalyviais, Lietuvos nacionaliniu transliuotoju, tačiau per visus šiuos metus jam teko susidurti su nemažai iššūkių. Didžiausias iš jų – savanorių aktyvumas.
„Nors jau 10 metų nesustojame ir judame į priekį, didžiąją dalį laiko „Eurodienos“ veikla būna užkrauta vos ant kelių žmonių pečių, o atrankų sezono ar „Eurovizijos“ metu tai yra beprotiškai daug laiko reikalaujantis darbas. Iš esmės, labai džiaugiuosi ir didžiuojuosi būdamas šios svetainės vyr. redaktoriumi. Man, kaip „Eurovizijos“ fanui, „Eurodiena“ suteikė ir vis dar suteikia galimybę iš arčiau pažinti ir patį konkursą, – teigė T. Neliupšis. – Mes visada stengiamės kuo daugiau savo reporterių išsiųsti į „Euroviziją“ ir šiemet planuojame turėti rekordinį jų skaičių Kijeve. Tad pati geriausia dovana mūsų dešimtmečio proga būtų dar didesnis skaitytojų dėmesys ir galimybė pasiūlyti jiems kuo daugiau įdomių straipsnių ir interviu iš Ukrainos sostinės.“
Jau labai senai „gyvenu” su šiuo tinklapiu. Skaitinėdavau kai jis turėjo dar kitą pavadinimą, esu dabar, būsiu ir ateityje, tad sėkmės ir nesustokit!
saunuoliai tikrai:))
Jūs nerealūs! Ačiū, tas darbas tikrai nenueina perniek! Jūsų užsidegimo ir altruizmo galima pavydėti ???? keep it goin’ su gimtadieniu, Eurodienaaaa!????