„Eurovizija“ 2013: „Mes esame lyg vienas“
Nuotraukos šaltinis: EBU
Kiekvienais metais „Eurovizijos“ konkursui sukuriamas išskirtinis logotipas su įsimintinu šūkiu. 2013—ųjų metų „Eurovizija“ Švedijoje taip pat — ne išimtis. Malmö mieste vyksiantis konkursas visus pasitiks tautas vienijančia fraze „Mes esame lyg vienas“ (ang. „We are one“).
Šiemet didžiausias dėmesys bus skiriamas kultūrų ir jų išraiškų įvairovei. Šūkiu siekiama pabrėžti, jog kiekviena šalis yra unikali ir išskirtinė. Svarstant kiekvienos tautos įvairovės vieningumą, būtina pabrėžti, kad nepaisant laiko, vertė, kaip ir mes patys, visuomet išlieka tokia pat.
„Eurovizijos“ vadovo Jon Ola Sand teigimu, „šių metų gegužę milijonai žmonių patirs amžinumą, kuomet Europa susirinks kartu švęsti savo įvairovės, būtent tai siekiama atspindėti šiųmetėje logotipo temoje“. „Eurovizijos“ konkursas vienija nesuskaičiuojamą daugybę žmonių rytų, vakarų, šiaurės ir pietų šalyse. Taigi aktualiausia yra vieningumo, įvairumo ir laimės idėja.
„Eurovizijos“ dainų konkursas galėtų būti laikomas nereikšmingu dalyku, tačiau netgi nereikšmingas dalykas gali sudominti virš šimto milijonų skirtingų amžiaus grupių žmonių daugiau nei keturiasdešimtyje viso pasaulio šalių. Moksliškai patvirtinta, kad maži dalykai gali tapti didelių ir galingų judėjimų priežastimi. Tai vadinama „Drugelio efektu“. Drugelius vienija bendras pavadinimas, tačiau jie yra daugybės skirtingų spalvų ir formų. Lygiai taip pat kaip ir „Eurovizijos“ konkurse, — viena tapatybė, turtingoje nacionalinėje įvairovėje. Jei mes dirbsime kartu, pasieksime viską — mes esame lyg vienas. Logotipo 2013—ųjų metų „Eurovizijos“ dainų konkurse idėjos autoriai — kampanija „Happy F & B and Forsman & Bodenfors“.
2013—aisiais „Eurovizija“ vyks gegužės 14, 16, 18 dienomis Malmö mieste, Švedijoje.