„Eurovizija 2011“: „Pajausk savo širdies ritmą!“
Šiandien Vokietijos nacionalinis transliuotojas NDR pristatė šių metų „Eurovizijos“ dainų konkurso šūkį bei grafinį dizainą. Būsimų konkursinių dainų kompaktinius diskus, plakatus, iškabas ir visą kitą atributiką, susijusią su šių metų renginiu, kurį puoš gana paprastas logotipas, kurio centre — iš spalvotų šviesos spindulių sudaryta širdis. Su dizainu siejasi ir šūkis, kuris vadinasi „Feel your heart beat“ („Pajausk savo širdies ritmą“).
Sumanymas pagrindiniu šių metų konkurso grafinio dizainu elementu padaryti būtent širdį kilo iš pernai „Euroviziją“ laimėjusios Lenos, kuri iš pirštų sudėliojo širdies formą, taip padėkodama visiems ją palaikiusiems žmonėms.
2011 metų „Eurovizijos“ dainų konkursas — gegužės 10, 12 ir 1 4 dienomis Diuseldorfe.
įdomiai padarytas logotipas. man patiko. ;]***
to euro: pagalvojau lygiai taip pat xDDDD
ooo taip :DD man sitas tai tikriausiai per pastaruosius penketa metu geriausias :DDD
Kažkodėl man jau labai primena dainą Enrique Iglesias ir Nicole Scherzinger – Heartbeat :DDDDDDDD
pf…
bent jau stilinga,
ir nepasakyčiau, kad senamadiška, man labiau seno sumoderninimas,
na, subtilu, ne lietuviams subtilumą suprast, jiems turi būt daug spalvų, daug ornamentų, blizgučių, nu žodžiu, kažko panašaus į tortą;]]]
dėkim, dėkim pastangas, kad kada nors savo tortą parodyt galėtume;DD
Spalvu man kazkaip truksta… nezinau kodel bet atrodo lyg buciau atrades kokio 20 metu senumo zurnalo virseli…
Tai kad ta širdis ir taip kiekvienais metais logotipe yra…
Nors, ką čia jau tokio ypatingo ir beišmastysi. Rutuliai, ratai, kvadratai, širdutės… Kas daugiau?
Neoriginalu ir senamadiška. Ko gero prasčiausias darbas per pastaruosius metus 🙂