Delfi nuotr.
Eurovizija 2025Prognozės

Eurovizijos lyderiai „YouTube“: ką „Katarsiui“ žada peržiūrų skaičius?

Nenumaldomai artėjant 2025-ųjų „Eurovizijai“, kuri vyks Šveicarijos mieste Bazelyje, ekspertai ieško būdų patvirtinti savo prognozes ir įžvelgti galimus lyderius. Kiekvienos šalies „Eurovizijos“ mylėtojai bando numatyti, kokio rezultato gali laukti iš savo atstovų, o Lietuva taip pat nėra išimtis – „Eurovizijos“ gerbėjai nori sužinoti, ko galima tikėtis iš alternatyviosios grupės „Katarsis“.

Lietuvos „Eurovizijos“ atranką laimėjusi grupė „Katarsis“ su daina „Tavo akys“ ant scenos Bazelyje lips gegužės 15 dieną, antrajame pusfinalyje, o sėkmės atveju – gegužės 17-ąją ir didžiajame finale.

YouTube player

Visgi, kol laukti dar yra likę kiek mažiau nei du mėnesiai, kviečiame pažvelgti, ką „YouTube“ patalpinti visų dalyvių pasirodymai oficialiame „Eurovizijos“ kanale prognozuoja kiekvienai šaliai.

Vos prieš 11 dienų oficialiame „Eurovizijos“ „YouTube“ kanale atsiradęs Švedijos pasirodymas „Bara Bada Bastu“, kurį pristatė „KAJ“, yra ryškiausias favoritas. Per mažiau nei dvi savaites grupė yra surinkusi jau daugiau nei 4-is milijonus peržiūrų.

Panašu, kad nusprendę buvusį „Eurovizijos“ nugalėtoją Mansą Zelmerlöwą palikti namuose, švedai priėmė gerą sprendimą, kadangi „KAJ“ spėjo pamilti didelė dalis „Eurovizijos“ gerbėjų.

YouTube player

Vienintelė kita šalis, pasiekusi 3 milijonų peržiūrų ribą, yra Lenkija – Justyna Steczkowska su daina „GAJA“ tai padarė per kiek daugiau nei mėnesį ir šiuo metu skaičiuoja 3,2 milijono peržiūrų.

Taip pat dar trys pasirodymai yra surinkę daugiau nei du milijonus peržiūrų – Prancūzijos, Nyderlandų ir Suomijos atstovai turi kiek daugiau nei po 2,3 milijono peržiūrų: prancūzė Louane tai pasiekė per savaitę, olandas Claude’as per tris savaites, tuo tarpu suomė Erika Vikman – per mėnesį.

YouTube player

Milijoną peržiūrų yra pasiekę net devyni pasirodymai, o tarp jų yra ir Lietuva. „Katarsis“ su daina „Tavo akys“ yra surinkęs 1,2 milijono peržiūrų ir bendroje įskaitoje užima dešimtąją vietą.

Tiesa, Lietuvos atstovų pasirodymas oficialiame „Eurovizijos“ kanale atsirado prieš daugiau nei mėnesį, kai, pavyzdžiui, Izraelio daina „New Day Will Rise“, kurią atlieka Yuval Raphael, per 10 dienų surinko 1,6 milijono peržiūrų.

Įdomu tai, kad „Eurovizijos“ statymai mato gana panašią tendenciją ir Lietuvą įžvelgia tarp finalo dalyvių. Šiuo metu „Katarsiui“ yra prognozuojamos 10–16 vietos „Eurovizijoje“.

Ekspertų nuomonės sutampa ir dėl Švedijos – daugiausiai peržiūrų surinkusi „KAJ“ yra ryškiausia „Eurovizijos“ favoritė ir tarp ekspertų. Jiems ant kulnų lipa Austrija, kuri pagal „YouTube“ peržiūras yra penkta, bei jau minėta Prancūzija.

YouTube player

Didžiausias skirtumas įžvelgiamas Lenkijos pasirodyme – nors pagal „YouTube“ peržiūras mūsų kaimynai yra antri, visgi abejojama, jog Justyna Steczkowska sugebės patekti į geriausiųjų dešimtuką.

„Katarsis“ tarp Baltijos šalių turi daugiausiai peržiūrų „YouTube“ platformoje. Tiesa, Estijos atstovas Tommy Cash lietuvius aplenkti turėtų – estas per mažiau nei savaitę surinko daugiau nei 1 mln. peržiūrų.

Tuo tarpu latvių išsiųstas „Tautumeitas“ per daugiau nei mėnesį surinko 665 tūkst. peržiūrų. Būtent Latvija tarp Baltijos šalių yra vertinama prasčiausiai – lažybininkai nėra užtikrinti, jog merginų grupė pateks į didįjį finalą.

YouTube player

Tuo tarpu sparčiai peržiūras renkantys estai, pasak ekspertų, pretenduoja patekti net į geriausiųjų penketą.

YouTube player

Žvelgiant į prasčiausius skaičius, „YouTube“ peržiūros atspindi ir ekspertų nuomonę – prasčiausiai vertinama Juodkalnija per 10 dienų dar nėra surinkusi 180 tūkst. peržiūrų ir pagal šį rodiklį užima priešpaskutinę vietą.

Ekspertų „nurašyta“ Islandija taip pat matoma tarp didžiausių „Eurovizijos“ autsaiderių, tačiau pagal „YouTube“ peržiūras grupė „VÆB“ sugebėjo pasiekti 21 vietą, turėdama kiek daugiau peržiūrų nei jau mūsų minėta Latvija.

Prenumeruoti
Pranešti apie
guest

0 komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus