EBU nuotr.
Organizavimas

Pristatytas 2024-ųjų „Eurovizijos“ vizualinis identitetas

Suvienytas šiaurės pašvaistės ir garso ritmo harmonijos derinys — būtent toks 68-osios „Eurovizijos“ dainų konkurso vizualinės tematikos pagrindas.

Ateinančių metų konkurso tema pavadinta „Eurovizijos šviesos“ (ang. The Eurovision Lights), kurios konceptą sudaro paprastos linijinio gradiento linijos, primenančios vertikalias šiaurės pašvaisčių bei garso ekvalaizerio juostas.

YouTube player

Šis motyvas sukurtas siekiant universaliai pritaikyti vizualinius sprendimus įvairioms komunikacinėms viešinimo galimybėms. Konkurso organizatorių, Švedijos nacionalinio transliuotojo SVT, komandos vykdančiosios prodiuserės pavaduoja Christel Tholse Willers džiaugiasi pristatyta naujiena:

„Didžiuojamės pristatę lankstų identitetą, universaliai pritaikomą skirtingoms platformoms. Dizainas yra įkvėptas įspūdingų bei kartu mistiškai dailių šiaurės pašvaisčių, kurios transformuotos į „Eurovizijos šviesas“. Patrauklus „Eurovizijos“ dainų konkurso prekės ženklo spalvų spindesys bus unikaliai pristatomas ne tik trijų konkurso tiesioginių transliacijų metu, bet ir skaitmeninėje, Malmės miesto erdvėse“.

„Vizualinis identitetas nėra tik logotipas, – tai istorija, lyg varomoji jėga, pasakojanti apie šiaurės pašvaistę ir „Eurovizijos“ dainų konkurso spalvų paletės sąjungą“, – kaip dinamišką ir įvairiai pritaikomą kūrybinį sprendimą pristato temą vystęs Johan Bello iš „Uncut“ agentūros Stokholme.

Ryški, moderni, spalvinga ir imli naujovėms — tokia žada būti trečioji Malmės „Eurovizija“. Galima pastebėti, jog naujasis nuolatinis „Eurovizijos“ šūkis „Suvienyti muzikos“ taip pat turėjo įtakos vizualinei temai, kuomet gretinama šiaurės pašvaistės ir muzikos judesio junginys. Primename, kad prieš mėnesį buvo pristatyta, jog „United by Music“ taps kasmetiniu konkurso šūkiu.

„United By Music“ pasirinktas nuolatiniu „Eurovizijos“ dainų konkurso šūkiu

 

Prenumeruoti
Pranešti apie
guest

0 komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus