Eurodiena.lt

Eurodiena – jau 15 metų su Jumis!

Kovo 18 diena – portalo „Eurodiena.lt“ gimtadienis. Būtent šią dieną prieš 15 metų, 2007-aisiais, gimė mūsų portalas. Esame be galo dėkingi kiekvienam skaitytojui už palaikymą, tad nutarėme pasidalinti statistika – pasidžiaugti, kiek palaikymo sulaukiame ir kiek turinio esame sukūrę.

Nuo 2007 metų, apžvelgėme net 15 „Eurovizijos“ sezonų, šiuo metu vyksta jau šešioliktas. Per šį laikotarpį konkurso istorijoje įvyko tikrai daug įdomybių – ne kartą keitėsi balsavimo ar balsų pateikimo sistema, sulaukėme debiutuojančių, pasitraukiančių valstybių, incidentų, o svarbiausia – sulaukėme daugybės įvairių atlikėjų, dainų ir pasirodymų. Per visą šį laikotarpį, jų aprašėme net 654! Šis skaičius bus dar apvalesnis, kai Azerbaidžanas pagaliau išleis savo šių metų dainą.

Per visą šį laiką įvyko daug dalykų. 14 paraiškų įsirašė į istoriją kaip „Eurovizijos“ nugalėtojai. Buvo nemažai pokyčių – „Eurovizijoje“ 2008 metais iš dalies sugrąžintas komisijos balsavimas (komisija turi pusę galios finale ir išrenka po vieną į finalą patenkančią dainą), o nuo 2010 metų turime 50/50 balsavimo sistemą, kaip ir dabar. 2016 metais patyrėme didelę permainą balsų paskelbime –  balsų pranešėjai ėmė skelbti tik komisijos, o ne susumuotus balsus kaip anksčiau, ir garsiai pranešama tik šalis, gaunanti 12 balų, o ne dar ir 8 bei 10, kaip buvo iki 2015-ųjų. 2020 metais, deja, patyrėme tikrai skaudžią žinią – dėl COVID-19 pandemijos „Eurovizija“ buvo atšaukta (beje, ši žinia irgi buvo paskelbta kovo 18 dieną, per mūsų portalo gimtadienį, ačiū už dovaną). Aišku, tai tik keli įvykiai ir permainos „Eurovizijos“ istorijoje, kurie vyko „Eurodienos“ gyvavimo laikotarpiu ir buvo aprašinėjami – visų pirma būtina prisiminti ir gerbti visus atlikėjus, dainas, pasirodymus, kuriuos „Eurovizija“ mums dovanojo.

Per penkiolika metų parašėme 6352 straipsnius. Daugiau nei 600 tūkstančių unikalių vartotojų nuo 2017 metų apsilankė portale. Kalbant apie apsilankymus portale, „Google Chrome“ yra tas portalas, kuriuo naudojamasi daugiausiai – net 61% mūsų skaitytojų norėdami patekti į „Eurodieną“ naudojo būtent šią naršyklę. Mūsų „YouTube“ kanalas artėja prie 300 prenumeratorių, o „Facebook“ paskyra jau sulaukė daugiau nei 5100 „patiktukų“. Tuo tarpu „Spotify“ platformoje, beveik tūkstantis žmonių įsijungė mūsų kuriamus podkastus, kurių sukūrėme jau 39. Ačiū Jums! Be Jūsų palaikymo ir įsitraukimo tikrai nebūtume pasiekę tokių rezultatų.

Komentuoti