Organizavimas

66-osios Eurovizijos vizualinį identitetą įkvėpė garso bangų raštai

eurovision.tv

Penktadienio popietę socialiniuose tinkluose paplito nuotraukos, kuriose užfiksuoti reklamos stendai Turine su 2022 metų „Eurovizijos“ grafine tema, tad Europos Transliuotojų Sąjungai nieko daugiau neliko, kaip tik oficialiai paskelbti šių metų konkurso šūkį — „The Sound of Beauty“ (liet. „Grožio skambesys“).

 

Logotipo idėja

Šiandien eurovision.tv pranešė atnaujintą informaciją apie konkurso grafinį dizainą, kurio pagrindinis motyvas — simetrinė fenomenaliosios kimatikos (garso bangų studijų) struktūra ir raštai. Skirtingi raštai primena ir eksperimentinės akustikos kūrėjo E. Chladni figūras, kurios atsiranda pabarsčius svyruojančią plokštelę smėliu bei geometrines kompozicijas — mandalas.

Be geometrijos ir fizikos mokslų, įkvėpimas „The Sound of Beauty“ tematikai kilo mąstant ir apie Italijos kultūrą. Vizualikoje matomos kimatikos abstrakcijos primena ir itališkuosius Renesanso sodus iš paukščio skrydžio.

Pastebėta ašinė simetrija tarp gamtos ir muzikos kūrybos tapo kertine logotipo dalimi. Kaip gamtos jėgos čia vaizduojamos Saulės ir atviro kosminio portalo idėjos.

Iki pat vasaros nuotraukose, plakatuose, vaizdo įrašuose ir reklamose matysime ir Arsenica šriftą, sukurtą Florencijos „Zetafonts“ dizainerio Francesco Canovaro bei vystyto Mario De Libero, Andrea Tartarelli ir Cosimo Lorenzo Pancini komandos.

20-ojo amžiaus pradžios italų plakatų ir reklamos dizaino įkvėpti menininkai, žinodami to laikotarpio tipografijos, raidyno, iliustracijų integraciją, įtraukė tradicinį retro raidžių dizainą, persmelktą Art Nouveau ir Deco jausmų.

Spalvų paletė primena Baku „Light Your Fire“ bei Vienos „Building Bridges“ tematiką, kuomet pirmą kartą nuo 2015-ųjų tiesioginių transliacijų grafikoje nebematysime mėlynos spalvos atspalvių.

Diskusijos dėl „Moroccanoil“

Tik pristačius logotipą, socialiniuose tinkluose „Eurovizijos“ gerbėjai daugiausiai diskutavo ne apie dizainą, o pagrindinio konkurso rėmėjo logotipo vietą jame. Kaip niekad anksčiau daug vietos skirta renginio partneriui, grožio produktų gamintojui, „Morroccanoil“. Be to, yra spekuliuojama ir apie šių metų šūkio ir rėmėjo vertybių panašumus (devizas liet. „Grožio skambesys“). Diskusijos klausykite šios savaitės „Eurodienos“ podkaste.

Kaip vertinate italų gamtos ir muzikos paralelės naudojimą „Eurovizijos“ konktekste? Ar ilgai laukta naujiena nenuvylė? Žiūrėkite šių metų vizualikos ir devizo pristatymą bei komentuokite.

 

Komentuoti