Organizavimas

Pristatytas kitų metų „Eurovizijos“ logotipas

NPO nuotr.

Artėjant 2020 metų „Eurovizijai“, šiandien buvo pristatytas logotipas, simbolizuojantis 65-metus skaičiuojančią dainų konkurso istoriją ir šalis, pasirodysiančias Roterdame gegužę.

Pagrindinė logotipo idėja – abstrakčiai pateikiamos šalių vėliavos pagal metus, kuomet valstybė debiutavo „Eurovizijoje“. Pasak Sietse Bakker, vykdomojo renginio prodiuserio, dizainas seka olandišką tradiciją ir yra minimalistinis, eksperimentinis ir inovatyvus.

Logotipas taip pat yra įkvėptas ankstesnių trijų dizainų, kuomet Nyderlandai rengė „Euroviziją“. Primename, jog prieš kelias savaites buvo paskelbtas ir konkurso šūkis – „Atsiverk“.

Kitų metų „Eurovizija“ Roterdame vyks gegužės 10–14 dienomis. Sausio 28 dieną 35 šalys bus suskirstytos į du pusfinalius. Tą pačią dieną vyks ir oficiali konkurso perdavimo ceremonija.

Komentuoti