Repeticijos

Scenoje – Belgijos, Sakartvelo ir Australijos atstovai

Andres Putting (EBU) nuotr.

Iš Tel Avivo praneša „Eurodienos“ redaktorius Tautvydas.

Dešimtasis šiandien pasirodęs Belgijos atstovas pasirodymą pradeda raudonoje scenoje, tačiau jau netrukus spalvos pasikeičia, taip pat išvystame ir iš abiejų šonų būgnus mušančius šokėjus. Eliot dainos metu nepajuda iš vietos, judesiai apsiriboja įvairiais rankų mostais, ar iškėlimu į viršų. Po pirmosios repeticijos spaudos atstovų nemažai iškritikuota vaikino apranga išliko nepakitusi, tad tikriausiai taip apsirengę scenoje esantys žmonės bus ir pirmojo pusfinalio metu.

Andres Putting (EBU) nuotr.

Stebint šį pasirodymą susidaro įspūdis, kad kažkas yra neužbaigta. Kuriamas futuristinis vaizdas, kuris atrodo iš ties įdomiai, tačiau nei kamerų darbas, nei Eliot ar šokėjai nepadeda sukurti reikiamos atmosferos. Visgi, galima pagirti jaunojo atlikėjo bendravimą su kameromis.

Manau, jog Belgija šiemet į „Euroviziją“ išsiuntė dėmesio vertą kūrinį, tačiau su kiek nuviliančiu pasirodymu. Visgi, visiškai nurašyti šios šalies tikrai negalima, kadangi jau 2017 metais būtent Belgija įrodė, kad net ir daug klausimų keliantis pasirodymas gali nesukliūdyti gerai dainai patekti į finalą.


Sakartvelo atstovas scenoje pasirodė po pertraukos. Panašu, kad dainos žinutę šalies komanda nusprendė perteikti vizualiniais sprendimais. Kūrinio pradžioje mėlynoje scenoje išvystame žmonių siletus, o vėliau ir kalnus, kurios netrukus pradeda juosti spygliuota viela. Pirmojo priedainio metu LED projekcijomis ant grindų sukuriamas tiltas, kuriuo Oto paeina į scenos priekį. Po kiek laiko kalnų spalva ima kisti, jie nusidažo raudonai, o galiausiai ir paskęsta ugnyje, o dar dramatiškesnį vaizdą kuria ir ugnies pliūpsniai bei dūmų stulpai scenoje.

Thomas Hanses (EBU) nuotr.

Oto bei pritariančiųjų vokalistų balsai skambėjo užtikrintai. Kameros dažnai iš arti filmavo pagrindinį atlikėją, sukosi apie jį, tuo tarpu Oto puikiai su jomis kontaktavo, išlaikydamas santūrų veidą.

Didelių priekaištų šiam pasirodymui iš ties nėra, tačiau vargu, ar kūrinys sulauks didelio palaikymo.


Dvyliktoji ant scenos lipo Australijos atstovė Kate Miller-Heidke. Viena iš sudėtingiausių pasirodymų surengusi atlikėja po savo repeticijos spaudos centre sulaukė plojimų. Dainos metu visos atlikėjos yra ant stiebų, o po jomis – Žemės projekcija, dengianti stebus, tad atrodo, jog Kate su šokėjomis skrajoja ore. Vizualiai šis sprendimas pasirodymas atrodo iš ties įspūdingai. Fone dominavo galaktiniai rožinės, mėlynos, purpurinės spalvų vaizdai, puikiai derėję su Žemės projekcija. Nors pirmojo bandymo metu vis dar buvo iškilę techninių nesklandumų, pranašu, jog juoss pavyko greitai pašalinti.

Andres Putting (EBU) nuotr.

Vokaliai Kate skambėjo gerai, tačiau kūrinio pabaigoje kai kurias eilutes atlikėja praleisdavo. Su vokalu bei garsu moteris dirbo ir tarp savo bandymų. Verta paminėti, jog dainos pabaigoje Kate svyruoja itin stipriai, tad puikiai dainuoti tikrai nėra lengva.

Manau, jog Australija padarė didelį progresą, lyginant su nacionalinio finalo pasirodymu ir kitą antradienį turėtų nesunkiai iškovoti vietą į finalą.

Komentuoti