Organizavimas

Pristatytas Izraelio „Eurovizijos“ logotipas, kurio pagrindinis simbolis – žvaigždė

KAN nuotr.

Europos Transliuotojų Sąjunga ir Izraelio transliuotojas KAN pristatė 64-ojo „Eurovizijos“ dainų konkurso logotipą, kurį sudaro vienybę simbolizuojantys trys trikampiai.

Logotipas buvo įkvėptas šių metų renginio šūkio „Dare to Dream“ (liet. „Išdrįsk svajoti“), kuris buvo pristatytas praeitų metų spalį. Izraelio transliuotojas KAN paaiškino grafinės temos koncepciją:

„Trikampis yra viena iš seniausių formų, kuri yra universaliai taikoma mene, muzikoje ir gamtoje. Trikampis atspindi nesugriaunamą ryšį ir kūrybiškumą. Susijungę trys trikampiai sudaro vienybę, kuri primena dangaus kūnus ir žvaigždes, jau netrukus atvažiuosiančias į Tel Avivą.“

Alternatyvios logotipo versijos (KAN nuotr.)

Konkurso vyriausiasis prodiuseris Jon Ola Sand džiaugiasi, kad grafinė tema atspindi šių metų „Eurovizijos“ šūkį ir puikiai papildo Floriano Wiederio sukurtą scenos projektą. Prodiuseris tikisi, kad šios kūrybinės koncepcijos visuma įkvėps 42 konkurso dalyvius tapti ateities žvaigždėmis.

2019 metų „Eurovizijos“ dainų konkurso scenos projektas (KAN nuotr.)

Šūkį ir logotipą kūrė dvi didžiausios reklamos agentūros Izraelyje – „Awesome Tel Aviv“ (šūkis) ir Adamo Feinbergo studija „ST/AF“ (logotipas). „Eurovizijos“ metu logotipas bus naudojamas įvairiais pavidalais, pavyzdžiui, ant Tel Avivo reklaminių stendų.

Primename, kad 2019 metų „Eurovizijos“ dainų konkursas vyks Tel Avivo „Expo“ parodų centre gegužės 14, 16 ir 18 dienomis. Pirmieji bilietai pasirodys prekyboje sausio gale.

Komentuoti