OrganizavimasRepeticijos

Dėmesį prikaustanti Kipro atstovės Eleni Foureira repeticija

Andres Putting (EBU) nuotr.

Iš Lisabonos praneša „Eurodienos“ reporteris Andžej. 

Scenoje pasirodo paskutinė pirmojo pusfinalio dalyvė Eleni Foureira iš Kipro. Atlikėja vilki auksinį žvynuotą triko su juodomis odinėmis rankovėmis ir aukštakulniais. Manau, jog dainininkės drabužiai sulauks tiek pagyrų, tiek aštrios kritikos, tačiau priglundantys rūbai išties pabrėžia Eleni figūrą.

Andres Putting (EBU) nuotr.

Iš pradžių atlikėja filmuojama prietemoje. Netrukus Eleni lyg tikra karalienė žengia iš rūko tunelio į priekį. Šalia pasirodo keturios šokėjos, kurios tuo pačiu metu atlieka ir pritariančiųjų vokalisčių funkciją. Viso pasirodymo metu naudojama labai aktyvi choreografija. Privalau paminėti, kad Eleni nė kiek neatsilieka nuo likusių merginų – šoka energingai, sinchroniškai ir vokaliniam atlikimui tai beveik nekenkia. Dinamiškumo pasirodymui taip pat suteikia dažna kadruotė ir „šokiai plaukais“. Įpusėjus dainai ekrane išvydome dūmų ir ugnies liepsnų hologramas, kurios yra suderintos su komandos choreografija. Visgi manau, kad pats filmavimas ir atlikimas yra toks geras, jog patys efektai atrodo pigokai ir visiškai nereikalingi. Eleni pakanka vien išskirtinės išvaizdos, šokių judesių ir vokalo – ji jau atrodo kaip tikra diva. Scenoje vyrauja violetiniai ir geltoni atspalviai, o rožinės prietemos efektas yra panašus į tai, ką matėme praėjusių metų Armėnijos pasirodyme. Kūrinio kulminacijos metu sceną apgaubia ugnies fontanai.

Nesistebiu, kad Kipro atstovė dainuos paskutinė. Organizatoriai priėmė protingą sprendimą, baigdami pirmojo pusfinalio konkursinę programą šiuo ryškiu pasirodymu. Tiek aš, tiek mano kolegos visų trijų Eleni bandymų metu negalėjo atplėšti nuo ekrano akių, o audringos spaudos centre esančių žurnalistų reakcijos verčia manyti, kad „Fuego“ tikrai išgirsime ir „Eurovizijos“ finale.

Komentuoti