Eurovizija 2009 (renginys)

„Eurovizijos“ finalą Lietuvoje žiūrėjo gerokai per milijoną žmonių

lietuva-eurovizija-finalas-greenroom Didžiausios Lietuvoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ tyrimo duomenimis, šiemetinis „Eurovizijos“ dainų konkurso finalas sulaukė didelio žiūrovų dėmesio. Bent trumpam šio renginio transliaciją šeštadienio vakarą buvo įsijungę 37,7 proc., arba 1 221 300 Lietuvos gyventojų. Preliminariais televizijos auditorijos tyrimo duomenimis, šeštadienį transliuoto „Eurovizijos“ konkurso finalo vidutinė auditorija (reitingas) buvo net 23,9 procento.

„Tai aukštas rezultatas, nedaug nusileidžiantis 2006 metų „Eurovizijai“, kai Lietuvai atstovavo „LT United“, – tuomet renginio reitingas buvo pasiekęs 24,8 proc.“, — sakė „TNS Gallup“ projektų vadovė Lina Petraitienė.

Daug auditorijos prie TV ekranų šiemet sutraukė ir antrasis „Eurovizijos“ pusfinalis, kuriame dalyvavo ir į finalą buvo išrinktas Lietuvos atstovas Sasha Son(g). Vidutinė šio pusfinalio, rodyto gegužės 14 d., auditorija buvo net 20,5 proc. (671 000 žiūrovų Lietuvoje).

Pernai „Eurovizijos“ pusfinalio, kuriame Lietuvai atstovavo Jeronimas Milius, vidutinis reitingas buvo 15,9 proc., o finalo, į kurį mūsų šalies atstovas nepateko, — 13,1 procentų.

TNS Gallup

9 Komentarai

  1. O kaip jus galvojat, aisku kad zmonems yra idomiau ziureti kai finale dainuoja ju atstovas, o kai ne tai ziuri tik del pramogos, arba serga uz kitus savo favoritus 😉

  2. ispudingai 😀 dar atskaiciuokim senukus, kudikius, tai visa Lietuva reiskia ziurejo 😀

  3. Jo, daug kieno babytes ziurejo, jos irgi zmones, ir dar be galo smalusus;D pagaliau Eurovizijos susidomejimas lietuvoje pakilo, aciu dievui kad pribrendom iki tokio lygio

Komentuoti

Miroslav
„Eurodienos“ administratorius bei ilgalaikis redaktorius. 2007 metais įkūrė „Eurodienos“ pirmtakę „Eurosavaitę“.