Organizavimas

Namaste: Italija išbandė „Eurovizijos“ sceną

Thomas Hanses (EBU) nuotr.

Iš Kijevo praneša reporterė Virginija.

Thomas Hanses (EBU) nuotr.
Thomas Hanses (EBU) nuotr.
Thomas Hanses (EBU) nuotr.
Thomas Hanses (EBU) nuotr.

Po triukšmingųjų konkurso šeimininkų pasirodymo, pirmąją savo repeticiją šiandienos popietę turėjo ir Sanremo festivalio karalius Francesco Gabbani. Akimirksniu pilną žiūrovų salę gimtinėje privertęs kartu dainuoti ir judėti dainininkas tokios pat sėkmės sulaukti tikisi ir tarp „Eurovizijos“ konkurso žiūrovų. Bent jau iš žurnalistų, kurie repeticiją stebėjo susirinkę spaudos centre, Italijos atstovas susilaukė griausmingiausių plojimų, negu bet koks kitas šalies dainininkas per pastarąją savaitę.

Francesco pasirodymas beveik nepakito nuo to, kurį matėme Sanremo scenoje – maži pakeitimai buvo pritaikyti būtent „Eurovizijos“ scenai: sutrumpinta daina, festivalio metu girdimą orkestrą pakeitė keturi pritariantieji vokalistai, kurie, deja, skamba kiek per tyliai, o gorila išmoko naujų šokio judesiukų.

Dainininkas šiandien vilkėjo klasikinį kostiumą, kuris jam trukdė laisvai judėti. Lažybų kompanijų ir fanų kaip būsimas konkurso nugalėtojas įvardijamas Italijos atstovas, be abejonės, jaučia didelį spaudimą. Deja, tai atsispindėjo pirmuose muzikanto bandymuose: Francesko buvo tai gan įsitempęs, kartais – per daug ekspresyvus, matėsi, jog nėra pripratęs prie milžiniškos konkurso scenos, o vietomis jis vėluodavo laiku prisidėti prie šokių. Labai trūko atsipalaidavimo, kurį matėme Sanremo festivalyje.

Ekranuose nuolat keičiasi vaizdai, kurie yra gan spalvingi. Dažnai matomos spalvotos rankos ir siluetas, sėdintis lotoso poza. Italijos delegacija nuolat keitė kamerų poziciją, tad galime spręsti. jog nėra visiškai patenkinti pasirodymo technine dalimi. Nepaisant nesklandumų, Francesco charizma tiesiog veržiasi per kraštus ir jis išlieka vienas realiausių pretendentų į pergalę.

Komentuoti