Organizavimas

Vestuvių šėlsmas Moldovos „euroviziniame“ pasirodyme

Thomas Hanses (EBU) nuotr.

Iš Kijevo praneša reporteris Andžej

Thomas Hanses (EBU) nuotr.
Thomas Hanses (EBU) nuotr.
Thomas Hanses (EBU) nuotr.
Thomas Hanses (EBU) nuotr.

Moldova į sceną atsinešė pozityvumo dozę. Akivaizdu, jog komanda kol kas neapsisprendė dėl galutinio pasirodymo varianto, nes visų bandymų metu matėme nemažai pokyčių tiek filmavime, tiek choreografijoje, tiek drabužiuose.

Koncepcija iš esmės liko tokia pati, kaip nacionalinėje atrankoje. Scenos centre – solistas ir jam talkinantys saksofonininkas bei smuikininkas. Šone dainuoja ir trepsi trys pritariančiosios vokalistės. Jos vilki baltas sukneles ir dideles skrybėles. Neįsivaizduoju, kaip tos skrybėlės susijusios su vestuvinėmis suknelėmis. Galbūt tai dabartinis Moldovos vestuvių mados šauksmas. Pirmo bandymo metu trumpos suknelės turėjo transformuotis į ilgas, tačiau sėkmingai išsiskleidė tik vienos vokalistės apdaras. Kitų bandymų metu komanda nusprendė nesivarginti ir merginos su ilgomis suknelėmis dainavo nuo pat pradžių. Pasirodymo pabaigoje vokalistės prisijungia prie vyrukų ir prasideda tikras vestuvių šėlsmas. Tikėtina, jog „Sunstroke Project“ trio vilkės juodus kostiumus, tačiau šiandien jie vis dar kaba muzikantų spintose. Verta paminėti, jog nemažai dėmesio skiriama interneto sensacija tapusiam saksofonininkui Sergejui ir jo naujam šokiui su saksofonu. Tikriausiai komanda tikisi, jog jam pavyks sukelti dar vieną internetinės šlovės bangą.

Pasirodymo metu scenoje vyrauja juoda ir balta spalva. Taip pat, ekranuose matysime didelius muzikantų atvaizdus, kurie visiškai atkartoja „Sunstroke Project“ šokių judesius. Šiek tiek primena praeitų metų bulgarės Poli Genovos vizualizacijų koncepciją. Iš esmės, viskas atrodo gana sinchroniškai ir pozityviai, ypatingai, po rimto lenkės pasirodymo.

Komentuoti