Eurovizija 2016 (renginys)

2016 metų „Eurovizijos“ logotipas ir šūkis kviečia susiburti kartu

SVT nuotr.
SVT nuotr.
SVT nuotr.

Šiandien švedų nacionalinis transliuotojas SVT paskelbė 2016 metų „Eurovizijos“ logotipą ir šūkį. Logotipą, vaizduojantį pienę su žibančiais pūkais, maketavo reklamos agentūra INGO. Pasak agentūros atstovo Richard Holst, šių metų konkurso simbolis yra kiaulpienė, kurią sudaro maži pūkai, susirinkę iš visos Europos. Kartu jie formuoja teigiamą energiją, kuri atsiranda galiai ir muzikiniam džiaugsmui susijungus „Eurovizijoje“.

Šių metų šūkis „Come together“ (liet. „Susiburkime kartu“) buvo įkvėptas pradinės 1956 metų „Eurovizijos“ idėjos, kuomet konkurso surengimo tikslas buvo suburti Europos žmones po Antrojo pasaulinio karo. Šūkis apima ne tik publiką, susirinksiančią gegužę „Globen“ arenoje, bet ir viso pasaulio žiūrovus, stebėsiančius konkursą per televiziją.

SVT nuotr.
Stokholmo gatvėse iškabintos afišos skelbs apie artėjantį konkursą / SVT nuotr.
SVT nuotr.
INGO žada suteikti logotipui įspūdingai judantį 3D efektą / SVT nuotr.

Primename, jog pirmasis „Eurovizijos“ šūkis – „Moderni pasaka“, buvo pristatytas Estijoje vykusioje „Eurovizijoje“ 2002 metais. Ką manote apie šių metų konkurso šūkį ir logotipą?

3 Komentarai

  1. Am… Iš vis neįsivaizduoju kaip tas logotipas gali atrodyt, bet gal nenuvils. Nors iš tų švedų visko galima tikėtis. Žodžiu, nieko super įspudingo. Per 8 su puse mėnesius galėjo ką nors įdomesnio sugalvot… Netgi primena pernykštį logotipą.

Komentuoti