Be temos

2013 m. statistika „Google“ sistemoje apie „Euroviziją“

esc2013 metams artėjant prie pabaigos, interneto paieškos sistema „Google“ paskelbė 10 labiausiai vartotojus dominusių dalykų, susijusių su „Eurovizija“. Faktai skelbiami ir nacionaliniu, ir pasauliniu mastu.

Kaip praneša eurovision.tv, visame pasaulyje „Eurovizija“ užėmė 7 vietą tarp dešimties labiausiai ieškotų renginių. Pirma vieta šioje kategorijoje atiteko Bostono maratonui.

„Google“ taip pat pateikė informaciją ir apie „Eurovizijos“ populiarumą atskirose šalyse. Nyderlanduose didžioji „Eurovizija“ užėmė 1 vietą tarp visų renginių ir koncertų, o „Vaikų Eurovizijai“ atiteko 5 vieta toje pačioje kategorijoje. Rusijoje, pasak statistikos, per metus labiausiai išaugo konkurso populiarumas. Šia tema informacijos paieška užėmė 3 vietą visoje šalyje. Ukrainoje pagal ieškomumą renginių kategorijoje „Eurovizija“ užėmė pirmą vietą, o televizijos kategorijoje – antrą.

Ispanijoje, Šveicarijoje ir jau minėtoje Ukrainoje „Eurovizija“ užėmė antrą vietą tarp ieškomiausių televizijos prekės ženklų. Lietuvoje renginių kategorijoje konkursas iškovojo antrą vietą, o pagal visas labiausiai ieškomas temas šalies viduje – 6 vietą. Danijoje ir Airijoje televizijos programų kategorijoje „Eurovizija“ buvo 3 vietoje, o Estijoje, Prancūzijoje, Suomijoje ir Jungtinėje Karalystėje tokią pačią poziciją užėmė tarp renginių.

Kitose šalyse „Eurovizija“ negali pasigirti tokiu didžiuliu populiarumu. Pavyzdžiui, Rumunijoje tarp visų įvykių konkursas užėmė 6 vietą, o Austrijoje ir Norvegijoje – 7 vietą. Latvijoje tai buvo 8 vietoje pagal visas ieškotas temas.

Kai kurie nacionaliniai „Eurovizijos“ dainų konkurso finalai taip pat gali pasigirti populiarumu. „Melodifestivalen“ pačioje Švedijoje užėmė 1 vietą pagal populiarumą televizijos programų kategorijoje, tačiau didžioji „Eurovizija“ nepateko net į populiariausių 10-uką. Danijoje „Melodi Grand Prix“ gali taip pat pasigirti 1 vieta jau minėtoje televizijos programų kategorijoje, o „Eurovizija“ – 3 vieta. „Eesti Laul“ Estijoje buvo 5 vietoje pagal labiausiai ieškotus įvykius šalyje, viena pozicija aukščiau – 4 vietoje – buvo „Eurovizija“. Norvegijos „Melodi Grand Prix“ šalyje užėmė 9 vietą tarp labiausiai ieškotų renginių, „Eurovizija“ – 7 vietą.

Kai kurie atlikėjai taip pat gali pasigirti populiarumu „Google“ paieškų sistemoje. Danė Emmelie de Forest (2012 m. „Eurovizijos“ nugalėtoja) užėmė 1 vietą tarp visų atlikėjų savo šalyje, o labiausiai ieškotų žmonių kategorijoje – 7 vietą gimtinėje. Švedija gali pasigirti 1 vieta apėmus visus ieškomus atlikėjus. Šiek tiek keista yra tai, kad Bonnie Tyler (Jungtinės Karalystės atstovė 2013 m.) užėmė 1 vietą Švedijoje atlikėjų kategorijoje, o Robin Stjernberg (Švedijos atstovas 2013 m.) liko tik 6 vietoje. Monica Zetterlund, kuri „Eurovizijoje“ atstovavo Švedijai 1963 m., užėmė 9 vietą toje pačioje kategorijoje. Izraelyje tarp visų įžymybių vyrų kategorijoje 10 vietą užėmė Šlomo Artzi (1975 m. Izraelio atstovas), o 2002 m. scenoje matyta izraelietė Sarit Hadad – 3 vietą tarp moterų. Vengrijoje 2013 m. atstovai „Byealex“ buvo 3 vietoje žmonių kategorijoje, tokią pačią poziciją šioje kategorijoje pasiekė ir atlikėja Anouk (2013 m.) Nyderlanduose. Dina Garipova (Rusija, 2013 m.) įtakingiausių asmenybių sąraše gimtinėje užėmė 5 vietą. 10 vietas labiausiai ieškomų žmonių sąraše savo šalyse užėmė Roberto Bellarosa (2013 m., Belgija) ir Margaret Berger (2013 m., Norvegija). Galiausiai, pirmoji Estijos „Eurovizijos“ atstovė Silvi Vrait, kuri šiais metais mirė, užėmė 10 vietą tarp labiausiai ieškotų asmenų gimtinėje.

Neabejotina, kad ir ateinančių metų „Eurovizijos“ dalyviai susilauks dėmesio „Google“ paieškos sistemoje.

Komentuoti